rss
twitter
    Ακολουθήστε με στο Twitter :)

Να ζήσεις blogaki μου και Χρόνια Πολλά! :)

Tο Congeo.blogspot.com έχει γενέθλια... Έγινε ενός έτους!!!

Πάει ένας χρόνος από την πρώτη μου ανάρτηση στο αγαπημένο μου αυτό blog :)

Συγκεκριμένα η πρώτη μου ανάρτηση έγινε πριν ένα χρόνο και μια μέρα ακριβώς, δηλαδή 12/01/2008, αλλά θέλω να γιορτάζω τα ''γενέθλια'' του στις 13/01/2008 γιατί ήταν η μέρα που ανάρτησα την πρώτη μου είδηση! Πείτε με τρελλό, αλλά έτσι αισθάνομαι!

Happy Birthday λοιπόν blogaki μου!

Ρίξτο στο Facebook σου!

Μοιράσου το post στο:
Facebook
Twitter
Stumble
Delicious
Technorati

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

xronia sou polla congeo. Na ta ekatosthseis

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλα

...congeo είπε...

να 'σται καλά :)

Ανώνυμος είπε...

Sigxaritiria gia tin poli kali douleia! Na ta ekatostisete.
Tasos