rss
twitter
    Ακολουθήστε με στο Twitter :)

I am Legend


Πολλά είχα ακούσει για την συγκεκριμένη ταινία. Άπο πολύ καλά σχόλια εως και κακά μπορώ να πω. Σήμερα πήγα και 'γω στο σινεμά να την δω. Αυτό που συνηδειτοποίησα είναι ότι τα κακά σχόλια που είχα ακούσει πηγάζουν από το πως τελειώνει η ταινία. Και για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από το φινάλε. Αν εξαιρέσω αυτό όμως, ήταν μια αρκετά καλή ταινία. Ο Will Smith ήταν εξαιρετικός σε ένα one man show. Τα εφέ ήταν τόσο καλά φτιαγμένα που έμεινα άφωνος βλέποντας την Νέα Υόρκη έρημη και όπως δεν τη έχω ξαναδεί ποτέ. Ωραία και η πλοκή του έργου αλλά εξακολουθώ να επιμένω ότι το τέλος μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο για να δέσει έτσι με το υπόλοιπο καλό κομμάτι της ταινίας. Για περαιτέρω πληροφορίες και κριτικές της ταινίας πατήστε εδώ: http://www.imdb.com/title/tt0480249/

Μοιράσου το post στο:
Facebook
Twitter
Stumble
Delicious
Technorati

2 σχόλια:

Savvas Chatzichristofis είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια σου

Katerina είπε...

θα ήθελα να συμφωνήσω εν μέρει με τα σχόλιά σου αλλά βέβαια πρέπει να πώ πως και εμένα μου ένα σφήξιμο το τέλος και θεωρώ πως ίσως ήταν και λίγο φτωχό σε σύγκριση με την υπόλοιπη ταινία,αλλά απο την άλλη ας μην ξεχνάμε πως σε πολλές καλές ταινίες οι σκηνοθέτες αφήνουν ερωτηματικά στο τέλος,οπότε και σε αυτή την ταινία,ο σκηνοθέτης το κατάφερε.Τρομερή ερμηνεία ο Will Smith και ελπίζω να πάρει και κανα Oscar!!
By Roudi!!!!